Didelis badavimas ir hipertenzija. Mūsų draugai

didelis badavimas ir hipertenzija

namų širdies sveikatos patikrinimai natūralūs diuretikai nuo hipertenzijos

Gydytoja atsako, ar galima žindant laikytis protarpinio badavimo Vaikų ligų gydytoja ir vaikų endokrinologė Lina Orlovskaja Svoris po gimdymo — karšta tema. Didelis badavimas ir hipertenzija vis atsinaujina, nes atsiradus naujiems lieknėjimo metodams, kyla esminis klausimas — ar ši nauja dieta suderinama su žindymu?

Šį kartą gydytojos paklausėme: ar galima žindant laikytis protarpinio badavimo? Konsultuoja gydytoja endokrinologė Lina Orlovskaja Statistika sako: apvalių mamyčių vis daugiau Pastaruosius 10 metų pastebimas vis daugiau nutukusių nėščiųjų bei žindančių moterų, kaip ir visų pasaulio gyventojų.

Tiek nėštumo, tiek žindymo metu nesveika priaugti per daug svorio, nes didėja gestacinio diabeto, hipertenzijos, gimdymo traumų tikimybė, tačiau nepamirškite, kad per mažai svorio priaugti irgi nesveika — kaip ir per daug.

Arterinė hipertenzija — tai liga, pasireiškianti padidėjusiu arteriniu kraujo spaudimu. Arterinis spaudimas padidėja sutrikus įvairių aktyvių medžiagų pusiausvyrai. Dėl to kraujagyslės susitraukia, laikui bėgant jų sienelės praranda elastingumą, sustandėja, todėl negali tinkamai prisitaikyti prie iš širdies išmetamo kraujo pulsacijos. Visi rizikos veiksniai skirstomi į koreguojamus ir nekoreguojamus. Koreguojamiems priskiriami tie veiksniai, kurie priklauso nuo žmogaus gyvenimo būdo ir gali būti keičiami.

Staigus svorio kritimas visada yra didelis stresas organizmui. Trumpai apie protarpiavimą Pastaruoju metu vis daugiau populiarus tampa vadinamasis protarpinis badavimas, arba Leangains metodas angl.

Badavimas — tai natūrali žmogaus būsena, kurios metu organizmas išgyvena dėl vidinio didelis badavimas ir hipertenzija ir vidinių biocheminių virsmų organizme. Badavimu vadinamas toks procesas, kai žmogus valgo labai mažai arba nevalgo visiškai. Vėliau: dieta — viena diena per savaitę 24 val.

Dieta, veiksmingai mažinanti kraujo spaudimą

Šiuo metu populiariausias ir labiausiai praktikuojamas protarpinis badavimas: kai 16 val. Galimi kiti protarpinio badavimo variantai:arba Kai nevalgoma 14 arba 12 valandų, o 6, 10 arba 12 valandų skiriama valgymui.

Protarpinio badavimo metu tarpas tarp dviejų valgymų gali trukti mažiausiai nuo 12, vidutiniškai 16—18, daugiausiai 20 valandų. Miego metas įeina į pertrauką tarp valgymų.

Aukštas spaudimas... Ką valgyti?

Tarp valgymų neturi būti jokių užkandžių, jokių gėrimų, tik vanduo. Dažniausiai pasirenkamas variantas: nuo paskutinio valgymo iki pirmojo valgymo kitos dienos badaujama mažiausiai 12 valandų. Rekomenduojama praleisti pusryčius, taip sudarant 16 val. Kai kurie specialistai rekomenduoja atsisakyti vakarienės.

Išmokime kontroliuoti kraujospūdį: padeda paprasti gyvensenos pokyčiai

Vakarienės, ypač vėlyvos, turi daug įtakos nutukimui, vidurių kietėjimui, miego sutrikimams. Moksliniais tyrimais įrodyta, kad vakarinis ar naktinis valgymas turi neigiamą poveikį miego trukmei ir kokybei, didina atsparumą insulinui, didina gliukozės koncentraciją, lemia diabeto, nutukimo, vėžio ir širdies kraujagyslių ligų riziką. Pagrindinis protarpinio badavimo tikslas yra autofagijos ląstelės savęs virškinimo didelis badavimas ir hipertenzija skatinimas.

Nėščioms ir žindančioms protarpiavimas netinka Nuotrauka Shutterstock Visuomet reikia atminti: šis būdas nerekomenduojama vaikams, paaugliams, senyvo amžiaus žmonėms, nėščiosioms ir žindančioms motinoms, žmonėms po operacijų, sergantiems I tipo cukriniu diabetu, skydliaukės hiperfunkcija, vėžiu, širdies kraujagyslių ligomis, anoreksija ar bulimija, kepenų bei inkstų nepakankamumu. Jokių ilgalaikių patikimų klinikinių mokslinių tyrimų su žmonėmis, patvirtinančių kalorijų apribojimo teigiamą ir patvarų poveikį svorio kontrolei bei ilgaamžiškumui, šiandien nėra.

Galima protarpinio badavimo žala: didėja persivalgymo tikimybė, valgoma trumpą laiką, tačiau nekontroliuojamai, per daug. Dauguma badautojų nesilaiko sveikos mitybos rekomendacijose siūlomų maisto produktų — valgo viską neribodami.

Hipertenzija - kasdienis dėmesys kraujospūdžio kontrolei

Nevalgant ilgiau nei 12 valandų organizme įsijungia riebalų kaupimo mechanizmai, todėl po badavimo, kad ir trumpo periodo, pradėjus valgyti net ir nedidelėmis porcijomis didžioji dalis kalorijų organizme verčiama riebalais. Didėja nėščiųjų hipoglikemijos tikimybė, kuomet staigiai krenta cukraus kiekis kraujyje, gali sutrikti orientacija, sąmonė. Skurdi mamos mityba nuskriaudžia vaiką Jei moteris iki pastojimo laikėsi kokios nors dietos pavyzdžiui, daug metų ribojo angliavandenius, nevalgė miltų gaminių ir bulviųjai greičiausiai kils klausimas, ar ji turi taip daryti ir per nėštumą.

Tai priklauso nuo to, kokios dietos ji laikėsi.

Kai kurios iš didelis badavimas ir hipertenzija gali pakenkti nėščios moters ir jos kūdikio sveikatai, todėl svarbu dietą aptarti su gydytoju. Protarpiauti nesiūloma ir jaunoms merginoms Pixabay. Tos merginos, kurios badauja, drastiškai sumažina kalorijų kiekį, net nepagalvoja, kad kenkia savo būsimiems vaikams.

IMBIERAS - riebalų DEGINTOJAS

Moksliniais tyrimai įrodyta, kad moterų, kurios laikėsi dietų iki nėštumo, vaikai gimę turi daug didesnę riziką nutukti. Moters organizmas, patirdamas badą, užkoduoja ląsteles, kad bado grėsmė reali, o ši informacija perduodama vaisiui.

Buvo tirti merginų, kurios išgyveno blokadas per karą Amsterdamo, Leningradovaikai. Pastebėta, kad jie turi antsvorio problemų, serga širdies, kraujotakos, medžiagų didelis badavimas ir hipertenzija ligomis. Ištirta, kad labiausiai kenkia, kai mama badauja pirmuoju nėštumo trimestru.

širdies sveikatos rinkinys hipertenzija sukelia gydymą liaudies gynimo priemonėmis

Nėščiajai neleidžiamos iškrovos dienos, nes tai irgi badas. Kaip reguliuosi svorį laukiantis ir po gimdymo Jei norite nepriaugti per daug svorio nėštumo metu ir po gimdymo, atsiminkite: Svorį reguliuoti labiausiai rekomenduotina iki pastojant, planuojant būsimąjį vaikelį.

Pastojus radikaliai keisti mitybos įpročių nepatariama. Laukiantis ir žindant nereikia valgyti už du. Pirmus tris nėštumo mėnesius nieko keisti nereikia, pakanka visavertiškai maitintis.

Profesorius pataria nejuokauti: aukštas kraujospūdis gali negrįžtamai pažeisti regėjimą

Papildomos kalorijos nepageidautinos. Antrą trimestrą galima pridėti apie 30 kalorijų vienam svorio kilogramui, kitaip tariant — kcal per dieną. Kad įsivaizduotumėte, tai tik 2 didesni obuoliai. Trečią trimestrą galima pridėti dar — kcal, tai bus apie kcal daugiau, nei valgėte prieš nėštumą.

Tačiau net ir tiek nedaug padidėjus maisto kiekiui, reikia stebėti svorį, nes būna ir tokių atvejų, kad moters svoris staiga šokteli arba neauga kaip turėtų.

meno gyvenimas nuo hipertenzijos žarnyno hipertenzija yra

Svarbu gauti pakankamai baltymų, valgyti mažiau greitai pasisavinamų angliavandenių. Laukiantis baltymų poreikis didėja, nes būtent jie yra statybinė organizmo medžiaga, o nėščia moteris juk ir yra statybininkė — jos kūnas stato kitą kūną — vaikutį. Nėščioji gali papildomas kalorijas surinkti valgydama daug baltymų turinčius pieno produktus, mėsą ar žuvį, augalinės kilmės baltymų gausu ankštinėse daržovėse, riešutuose, šiuos produktus reikėtų kaitalioti.

Taip pat žiūrėkite