Avakadų širdies sveikata

avakadų širdies sveikata

RPN — rekomenduojama paros norma. Taip pat avokadai turi nedidelius kiekius magnio, mangano, vario, geležies, cinko, fosforo, vitamino A, B1, B2 ir B3. Nors e gramų avokado yra 9 gramai angliavandenių, net 7 iš jų yra naudingos skaidulos.

avakadų širdies sveikata kaip hipertenzija gydoma sulaukus 60 metų

Avokaduose nėra cholesterolio, natrio bei sočiųjų riebalų. Apibendrinimas: avokadas — žalias, kriaušės formos vaisius, kuriame gausu gerųjų riebalų, skaidulinių medžiagų bei kitų svarbių maistinių medžiagų. Šis mineralas atlieka ypač svarbias funkcijas organizme.

Avokaduose yra pakankamai daug kalio.

avakadų širdies sveikata yra vyšnios, vartojančios hipertenziją

Akivaizdu, jog avokade dar gausesnis šio svarbaus mineralo kiekis. Moksliniai tyrimai rodo, jog didesnis kalio kiekis organizme siejamas su sumažėjusiu kraujo spaudimu, mažesne širdies smūgio, insulto bei inkstų veiklos sutrikimo rizika. Apibendrinimas: kalis yra svarbus mineralas, kurio žmonės suvartoja neužtektinai. Avokaduose ypač daug kalio, kuris turi daug teigiamų savybių sveikatai.

„Supermaistas“, apsaugantis nuo širdies ligų, antsvorio ir vėžio - DELFI Sveikata

Rekomenduoju paskaityti straipsnį apie riebalus ir sužinosi jų naudą. Avokadas yra bene daugiausiai riebalų turintis vaisius. Visgi, tai ne bet kokie riebalai, o oleino rūgštis, kuri yra ypač naudinga žmogaus organizmui. Oleino rūgštis priklauso omega-9 grupei. Ši avakadų širdies sveikata gausiai randama ir alyvuogių aliejuje bei turi naudingų savybių.

Oleino rūgštis sumažina organizmo uždegimą bei padeda apsisaugoti nuo vėžio tikimybės ; Be to, avokade esantys riebalai yra atsparūs karščiui, todėl kepimui rekomenduoju vartoti avokado aliejų. Apibendrinimas: avokadai ir avokadų aliejus turi daug avakadų širdies sveikata riebalų, konkrečiai oleino rūgšties.

Ši rūgštis yra ypač naudinga žmogaus organizmui.

Reader Interactions

Kalbant apie skaidulas, jos dažnai išskiriamos į tirpias ir netirpias. Tirpios skaidulos ypač naudingos žarnynui, nuo kurio veiklos labai priklauso bendras organizmo funkcionavimas bei energijos lygis.

Skaidulinės medžiagos padeda sulieknėti bei pagerinti medžiagų apykaitą. Avokadai gali: Ženkliai sumažinti bendrą cholesterolio lygį; Sumažinti trigliceridų kiekį kraujyje; Sumažinti blogojo cholesterolio lygį; Padidinti gerojo cholesterolio lygį; Avakadų širdies sveikata įtraukdami avokadus į savo mitybos racioną sumažinsitie širdies ligų riziką bei susijusius faktorius: cholesterolį bei trigliceridus. Tyrime dalyvavo 17 dalyviai.

Buvo prieita išvada, jog pastarieji buvo kur kas sveikesni už avokadų nevalgančius žmones. Avokadus valgančių žmonių organizmai žymiai efektyviau pasisavino maistines avakadų širdies sveikata. Be to, jie turėjo per pus mažiau medžiagų apykaitos sutrikimų. Turiu pabrėžti, jog būtent medžiagų apykaitos sutrikimai yra pagrindinis širdies ligų ir diabeto faktorius.

Nuorodos kopijavimas

Tai dar ne viskas. Reguliariai avokadus valgantys žmonės: Svėrė mažiau; Turėjo žemesnį KMI kūno masės indeksą ; Turėjo mažiau pilvo riebalų; Turėjo daugiau gerojo cholesterolio. Akivaizdu, jog nebūtina tikėti šiuo tyrimu visu u procentų ir vos tik pradėjus valgyti avokadus tikėtis greitai pasikeisti.

Apibendrinimas: avokadus valgantys žmonės susiduria su mažesne medžiagų apykaitos sutrikimų riziką bei efektyviau pasisavina maistines medžiagas.

Neįtikėtina: kas atsitiks, jei kasdien valgysite avokadus - DELFI Gyvenimas

Tiksliau kalbant, maisto pernešimas iš virškinamojo trakto į organizmą, kuriame tas maistas produktyviai panaudojamas. Kai kurios medžiagos yra tirpios riebaluose, todėl be pastarųjų maistinės medžiagos nepasisavintų. Konkretūs pavyzdžiai: vitaminas A, D, E, K bei antioksidantai, pavyzdžiui karotenoidai. Vienas tyrimas priėjo išvados, jog valgant salotas su avokadu ar avokadų aliejumi ženkliai pagerėja antioksidantų pasisavinimas. Taigi, negana to, jog avokadas pats savaime yra labai maistingas, jis taip pat gali ženkliai pagerinti kitų avakadų širdies sveikata įsisavinimą Todėl valgydami daržoves, nepamirškite ir avokado.

avakadų širdies sveikata TLK hipertenzijos kodai

Apibendrinimas: moksliniai tyrimai įrodė, jog valgant salotas su avokadu ar avokadų aliejumi ženkliai pakyla įsisavinamų antioksidantų kiekis. Avokaduose yra liuteino ir zaechantino, kurie yra ypač svarbūs akių sveikatai.

Main navigation

Moksliniai tyrimai rodo, jog šios medžiagos sumažina kataraktos bei makulos degeneracijos išsivystymą.

Pastarosios ligos ypač dažnos tarp senyvų žmonių. Visgi, nesitikėk suvalgęs keletą avokadų pagerinti akių būklę.

avakadų širdies sveikata hipertenzija ir bėgimo takelis

Rekomenduoju išvystyti įprotį ir tai daryti nuolatos. Apibendrinimas: avokaduose gausu antioksidantų — liuteino ir zaechantino.

Širdis kuri prašo pagalbos. Kaip padėti?

Šios medžiagos labai svarbios akims, jos padeda sumažinti kataraktos bei makulos degeneracijos išsivystymą.

Taip pat žiūrėkite