Aviečių nauda hipertenzijai

Aviečių lapai (Rubi Idaei Folium)

Mėtos privalumus išnaudojate tikrai ne visus: padeda ne tik pasveikti, bet ir lieknėti   8 Avietės gali būti ne tik raudonos, bet ir juodos, purpurinės, geltonos ar auksinės spalvos. Skirtingų spalvų uogoms būdinga savita vitaminų, mineralų ir antioksidantų kompozicija. Šiame straipsnyje apžvelgsime plačiausiai vartojamų — raudonųjų — aviečių mechaninė hipertenzija sveikatai.

Avietės, kokios sodinimo paslaptys. Pirma dalis.

Išanalizuosime šių uogų maistinę vertę, aptarsime būdus, kaip įtraukti daugiau aviečių į savo racioną ir paminėsime galimą aviečių riziką sveikatai, rašo medicalnewstoday. Nauda Vaisių ir daržovių vartojimas jau seniai siejamas su mažesne daugelio ligų rizika.

Vartojant daug augalinio maisto, sumažėja nutukimo, diabeto, širdies ligų tikimybė, pailgėja gyvenimo trukmė. Toks maistas užtikrina sveiką kūno sudėjimą, mažesnį svorį ir suteikia daugiau energijos.

Šios savybės priklauso nuo gebėjimo paveikti kraujospūdį. Braškės Pagrindinė braškių svarba normalizuojant spaudimą yra kraujo srauto gerinimas, kraujagyslių išaiškinimas. Agrastas Agrastas stiprina kraujagysles, valo juos iš cholesterolio. Agrastų vaisius rekomenduoja specialistai žmonėms, kenčiantiems nuo nestabilaus kraujospūdžio, dėl gebėjimo normalizuoti kraujospūdį. Citrinų žolė Lemongrass stimuliuoja kraujotaką, pagerina kraujo vaizdą.

Protinės galios Keli tyrimai su gyvūnais parodė teigiamą sąsają tarp uogose esančių flavonoidų vartojimo ir pagerėjusios atminties. Uogos taip pat sulėtina protinių galių silpnėjimą, susijusį su amžiumi. Ataskaitoje pažymima, kad širdžiai yra naudingi net nedideli flavonoidų turinčių maisto produktų kiekiai. Tyrimai parodė, kad viena grupė flavonoidų — antocianinai — slopino uždegimus, kurie gali sukelti kardiovaskulines ligas.

Kokie yra aviečių pranašumai

Avietėse esantys polifenoliai taip pat mažina širdies ligų tikimybę, nes priešuždegiminiais mechanizmais užkerta kelią trombocitų kaupimuisi ir mažina kraujo spaudimą.

Mokslų daktarė ir mitybos profesorė Aedin Cassidy iš Rytų Anglijos universiteto Norvičo medicinos fakulteto vadovavo 18 metų trukusiam tyrimui, kurio metu buvo stebima 93 moterų nuo 25 iki 42 metų.

  • Sodrios spalvos, saldaus skonio, sultingos avietės, turinčios daug antioksidantų, yra vienos mėgstamiausių uogų pasaulyje.
  • Kokia yra aviečių nauda - koks yra maistinių medžiagų poveikis mūsų sveikatai
  • Kokie skundai dėl hipertenzijos
  • Pagiriamasis žodis remontantinėms avietėms » SAVAITĖ – viskas, kas svarbu, įdomu ir naudinga.

Per vieną tyrimą dalyviai, kurie suvartodavo po mg kalio kasdien, mirties nuo išeminės širdies ligos tikimybę sumažino 49 proc.

Vėžio prevencija Avietės turi stiprių antioksidantų, kurue kovoja su laisvaisiais radikalais, užkerta kelią navikų augimui ir mažina organizmo uždegiminius procesus.

aviečių nauda hipertenzijai

Tie patys polifenoliai, kurie saugo nuo širdies ligų, padeda apsisaugoti ar sulėtina ir daugelį vėžio rūšių, įskaitant stemplės, plaučių, burnos, ryklės, kasos, prostatos ir tiesiosios žarnos navikus. Diabeto kontrolė Daržovės, vaisiai ir uogos turi daug skaidulų. Avietės — ne išimtis.

  • Pagiriamasis žodis remontantinėms avietėms Polka dera anksčiau nei Polana, uogos tvirtesnės, saldesnės, bet ne toks gausus derlius.
  • Uogų dvikova: avietės prieš gervuoges
  • Membranos ir hipertenzija
  • Avietes pamėgsite dar labiau, kai sužinosite, kokios jos naudingos - DELFI Sveikata

Daug skaidulų turintis maistas padeda išsaugoti cukraus kiekio kraujyje stabilumą. Tyrimai yra parodę, kad I tipo diabetu sergančių ir daug skaidulų vartojančių žmonių organizme gliukozės kiekis būna mažesnis.

Avietes pamėgsite dar labiau, kai sužinosite, kokios jos naudingos

II tipo diabetu sergantys žmonės, kurie vartoja daug skaidulų, taip pat gali pagerinti savo cukraus, lipidų ir insulino rodiklius. Virškinimas, detoksikacija ir ligų prevencija Avietėse esančios skaidulos ir vanduo padeda išvengti vidurių užkietėjimo ir palaiko virškinimo trakto sveikatą. Skaidulos užtikrina reguliarų tuštinimąsi, o tai yra svarbu, norint, kad toksinai pasišalintų su tulžimi ir išmatomis.

Neseniai atlikti tyrimai taip pat parodė, kad dietinės skaidulos gali reguliuoti imuninę sistemą ir uždegimus, o tai savo ruožtu sumažina kitų su uždegimais širdies nepakankamumo su hipertenzija vystymasis ligų — širdies sigų, diabeto, vėžio ir nutukimo — tikimybę. Anot Kentukio universiteto Vidaus medicinos ir mitybos mokslų programos departamento, dideli skaidulų kiekiai reikšmingai sumažina tikimybę susirgti koronarine aviečių nauda hipertenzijai aviečių nauda hipertenzijai, hipertenzija, diabetu, nutukimu ir kai kuriomis virškinamojo trakto ligomis.

Valgant daugiau skaidulų, taip pat sumažėja kraujo spaudimas bei cholesterolio lygis, o nutukę žmonės sparčiau lieknėja.

Ne tik skanūs, bet ir sveikos uogos

Moterys per dieną turėtų gauti maždaug 25 g, vyrai — 30 g skaidulų. Vienas puodelis aviečių turi 8 g skaidulų. Nauda akims Daug vitamino C turintys produktai, pavyzdžiui, avietės, padeda išsaugoti akių sveikatą, nes apsaugo nuo ultravioletinių spindulių daromos žalos.

Avietėse taip pat yra antioksidanto zeaksantino, kuris filtruoja žalingus mėlynuosius spindulius ir, kaip manoma, atlieka apsauginį vaidmenį akims ir užkerta kelią geltonosios dėmės degeneracijai.

Mažai kas žino, kokia iš tikro yra naudinga avietė

Valgant daug vaisių aviečių nauda hipertenzijai ar daugiau porcijų per dienątaip pat sulėtėja su amžiumi susijusios geltonosios dėmės degeneracijos progresavimas. Pavojai Kasmet Aplinkos apsaugos darbo grupė Environmental Working Group paskelbia daugiausia pesticidų pėdsakų turinčių vaisių ir daržovių sąrašą. Avietės šiame aviečių nauda hipertenzijai užima 23 vietą. Ši organizacija pažymi, kad norint gauti mažiau pesticidų, reikėtų rinktis ekologiškai augintą produkciją.

aviečių nauda hipertenzijai

Jei negaunate ekologiškų daržovių ar vaisių, nesijaudinkite: maistinė nauda valgant įprastai ne ekologiškai augintus produktus gerokai nustelbia žalą, kurią patirtų organizmas, visai jų nevalgant. Šiuo metu mokslininkai tyrinėja aviečių papildų naudą norintiems sulieknėti ar įveikti nutukimą.

aviečių nauda hipertenzijai

Tačiau šie tyrimai kol kas yra ankstyvos stadijos. Iki šiol taip pat nėra atlikta tyrimų su žmonėmis, kurie būtų įrodę, kad tokie papildai kaip aviečių ketonai ir ekstraktai yra efektyvūs.

Aviečių lapai (Rubi Idaei Folium)

Nėra abejonių, kad į savo mitybą įtraukus tokius mažai kalorijų, bet daug naudingų medžiagų turinčius produktus kaip avietės, galima paspartinti lieknėjimą, tačiau tokių koncentruotų formų kaip papildai nauda sulieknėti norintiems žmonėms geriausiu atveju yra nežinoma.

Ligų prevencijai ir gerai sveikatai svarbi yra visa žmogaus mityba ir bendras valgymo modelis. Jei norite būti sveiki, geriausia valgyti kuo įvairesnį maistą, o ne susitelkti ties atskirais maisto produktais.

Klausk psichoterapeuto Į klausimus atsakys psichoterapeutė Aistė Jasaitytė - Čeburiak.

Jungtis Uogų dvikova: avietės prieš gervuoges Nors ir panašios, avietės su gervuogėmis yra ir labai skirtingos. Sprendžiame, kurios jų yra geresnės! Vasaros dvikovose jau rungėsi žirniai prieš pupas, agurkai prieš pomidorus, arbūzai prieš melionus, braškės prieš žemuoges, serbentai prieš agrastus, mėlynės prieš šilauoges. Giminės Aviečių, lotyniškai Rubus idaeus, jau tūkstančius metų randama net keturiuose žemynuose: Europoje, Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Aliaskoje.

Atsakymų ieškokite Delfi Plius.

Taip pat žiūrėkite