Bėgimo su hipertenzija nauda

NAUDINGA ŽINOTI: bėgimas – viena iš prigimtinių žmogaus judėjimo erdvėje būdų - VDU Sporto centras

Tyrimas: pabėgti nuo ankstyvos mirties padės bėgimas Publikuota: Bėgioti nors kartą per savaitę yra geriau nei visai nebėgioti.

bėgimo su hipertenzija nauda kaip gydyti inkstų uždegimą hipertenzija

Juditos Grigelytės VŽ nuotr. Daiva Banaitienė Rašyti komentarą 0 Naujo mokslinio tyrimo duomenimis, bet koks bėgiojimas — greičiau ar lėtai, trumpomis ar ilgomis distancijomis, kasdien ar vos kartą per savaitę — gali padėti išvengti ankstyvos mirties nuo širdies kraujagyslių ligų ar vėžio.

Titulinis Naujienos Didžiausias kraujospūdis lietuviams fiksuojamas še Didžiausias kraujospūdis lietuviams fiksuojamas šeštadieniais 05 30 Daugelis mano, kad hipertenzija — nerimta liga ir į padidėjusį kraujospūdį dažnai numoja ranka. Tačiau, sveikatos specialistai ragina arterinį kraujo spaudimą matuotis dažniau nei karta per pusmetį.

Anksčiau tvirtinta, jog akivaizdžios naudos sveikatai galima tikėtis sportuojant reguliariai. Australijos, Tailando ir Suomijos mokslininkai teigia neabejojantys, jog žmonijos sveikata gerokai pasitaisytų, jei bėgimo su hipertenzija nauda žmonių išsiruoštų pabėgioti.

bėgimo su hipertenzija nauda hipertenzija 2 laipsnio 1 pakopos rizika 3

Nesvarbu, kaip greitai, toli ir dažnai, bet bėgiojimą jie sieja su mažėjančia ankstyvos mirties rizika. Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, kasmet dėl per mažo fizinio aktyvumo miršta apie 3,2 mln.

bėgimo su hipertenzija nauda hipertenzija naktinis prakaitavimas

Iš viso tyrimuose dalyvavo daugiau nei Per tą laiką mirė Mokslininkai analizavo nuolat bėgiojančiųjų, visai nebėgėjusiųjų ir retai — kartą ar du per mėnesį — pabėgioti išsiruošusiųjų sveikatą. Mokslininkai aiškinosi, ar nauda sveikatai priklauso nuo bėgiojimo dažnumo, bėgimo laiko ir greičio.

bėgimo su hipertenzija nauda širdies sveikatos svarbą

Įvertinę veiksnius, jie nerado jokių dėsningumų. Retai bėgiojančiųjų rizika mirti anksti ne didesnė nei bėgiojančiųjų daug ir dažnai. Daug nebūtinai geriau Naujojo tyrimo išvados prieštarauja ankstesnėms studijoms, kurios teigė, jog nauda sveikatai didesnė bėgiojant daugiau, bet jos gali ir nebelikti sportuojant ypač daug.

bėgimo su hipertenzija nauda kaip vartoti asd2 sergant hipertenzija

Bet bėgant ypač daug naudos daugiau gali ir nebūti. Remiantis sveikatos priežiūros specialistų rekomendacijomis, suaugusieji turėtų aktyviai judėti 75 minutes per savaitę arba užsiimti neintensyvia fizine veikla bent minučių per savaitę. Anot naujojo tyrimo, bėgiojant net ir žymiai trumpiau nei rekomenduojama naudos sveikatai bus.

bėgimo su hipertenzija nauda hipertenzijos apykaklės zonos masažas

Teigiama, jog 30 minučių vidutinio intensyvumo mankštos tris kartus per savaitę turėtų užtekti sumažinti širdies bėgimo su hipertenzija nauda ir antrojo tipo diabeto riziką, o daugiau sporto ilgesnio gyvenimo neužtikrina. Be to, labai intensyviai sportuojant gali net padidėti rizika patirti širdies smūgį ar traumą.

Visgi sveikatos specialistai sako, kad aktyvios fizinės veiklos teikiama nauda didesnė, nei su ja siejama rizika mirti nuo staigios mirties. Geriau — ryte VŽ rašė, kad medicininių tyrimų duomenys rodo, jog bėgioti ryte ir nepusryčiavus kas gali sukelti hipertenziją kur kas naudingiau, vertinant medžiagų apykaitos požiūriu.

Bėgimas — širdžiai pavojinga sporto rūšis? Teksto dydis: liep. Vidurio Amerikos širdies instituto direktoriaus Jameso H. Didelis krūvis ne visada reiškia teigiamą rezultatą, priduria jis. Tai nereiškia, kad turite liautis bėgioję, jei iki šiol tai buvo viena mėgstamiausių sporto rūšių, sako J.

Taip pat žiūrėkite